reklama

Rotacie

Neviem, ako Vas, ale mna uz zacina radio riadne srat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ked rano vstanem chcel by som si vypocut nieco, co ma naladi do frekvencie, v ktorej zacnem vnimat a chapat suvislosti. Pomalym najazdom, postupne. Jedno oko, druhe oko, jedno ucho, druhe ucho, lava hemisfera, prava hemisfera, popripade opacne, ale v kazdom pripade nie vojenskym systemom: BUDIIIIIIIIIICEEEEEK!!!!!. Takze popamati so zlepenymi ocami a plnym mocovym mechurom stlacim radio ON.A uz to ide : stereo ma mna zhukne: „Tagto pochobuuuže konec, sato needa needa“ alebo „Protiesteroveee bodystlaaaa čam“ alebo „Najkrajšestromysu nahorehroniiiii“ NO AMEN!A uz sa veziem. A uz mi to melie cely den v zavitoch... „sato needa needa“. Snazim sa prepnut inu stanicu. Zachytim nieco zaujimave, nezname. Koniec skladby, jingel... yaaa, yaaa yupi yupi yeee. Fuck! zase reklama. Prepinam. Skusim stanicu s pomalou hudbou, na rano by mohla byt O.K. Jingel : Ma jebneeee zmelooodiiijeeee! Vydrzim co pojde. Medulienkovy hlasok zacvirika tupulienke premostenie aa sme doma: „Protiesteroveee bodystlaaaa čam“. Nijeeee! Prepinam! Hraje Yes. Neverim. Dopocuvam skladbu Owner of a lonely hearth, parádna basa. Speaker sa zamiesa do skladby a uz mele povinne frazy: Očekujte fejsbuuuk, budte IN majlujte nam esemeskujte, nalogujte sa na nas web... Ty kokos ja chcem pocuvat, normalne pocuvat... Mocur sa hlasi. Idem stat. Vo vecku mam radio. Zapnem ho, mozno natrafim na nieco ine. ON – „ beeeejby haš haš“ no pekne, to sa pri tom ani nevyserem, to ste mali hrat vecer, ked som zaspaval. Prepinam na najblizsiu stanicu: „Protiesteroveee bodystlaaaa čam“ Stlacaj moja, stlacaj ,aj ja budem... Pri holeni mi vbehne do ucha najprimitivnejsia reklama neviem na co.. diare, kalendaare, peraaa, priiivesky.... a si dalsich dvestotridsatsedem chrapotin... skoro som si odrezal nos. Existuju reklamy ktore si pamatam, len ako ma naseru, neviem o com su, lebo to vzdy niekam prepnem. Bohuzial tych je vacsina. Prepinam, „Najkrajšestromysu nahorehroniiiii“ Dakujem. Skladbe je celkom fajn, tak orientalne, ba az indicky strihnuta, ale ten text... Samozrejme mam vyrazky aj z cudzich skladieb, ktore rotuju asi kazdych sedem minut.... Tym nasim ale viac rozumiem a preto sa mi lepsie zapichnu do mozogana. Musim uznat, ze konecne je nasa domaca produkcia taka – no nasa – odraza nase citenie, pohlady a myslenie. Urcite si to radsej vypocujem ako najaku Lejdy KAČA, alebo nejakeho Bimbrlaka , co sa snazia zamotat hlavicky nasim tiinejdzrom tym, ze si napriklad z vlasov spravia eskimacke iglu alebo nechaju na intimne miesto vytetovat uryvok z koranu v azbuke. Nevadi, pri ranajkach som si pustil CD Cesaria Evora – trocha som si znizil tlak...Sadam do auta, radio sa mi zapne pri startovani : „sato needa needa“. Prepinam na stanicu, kde sa okaty s krivonosou bavia o tom co im napadne. Mam ich celkom rad, tu ich improvizaciu, aj sa narehnim jak to na seba hadzu a snazia sa odpinkat ... Pozor! avizuju novy hit :“Faanky duvilaky faaaanky duvilaky...“ To som este nepocul. Fajn vec. Ide reklama, prepinam naslepo. “Faanky duvilaky faaaanky duvilaky...“..ale ides! Prepinam. „Najkrajšestromysu nahorehroniiiii“ Shit! Prepinam. „Tagto pochobuuuže konec, sato needa needa“ . Ale jebeeenti! Zohynam sa ku kastliku, vytahujem CD. Lipa spieva Lasicu. To som pocul pred tyzdnom, len raz. Pocuvam, premyslam....Premyslam aj o tom, ze kolko dobrych veci sa teraz hrava, ale skoda, ze kazdu dobru vec nam v priebehu par dni radia dosledne zhnusia. Z premyslania ma vyrusil hlucny bas. Vedla mna zastal X6. Za volantom chlapciatko, ktore sa mozno uz za rok zacne holit. Vedla neho sedi vcela. Blondinecka so slnecnymi okuliarmi o tri cisla vacsimi ako jej fejsik. Okno spustene a na cele Racko sa z jeho nablyskanej X6 plazi prebasovane: „Tagto pochobuuuže konec, sato needa needa“Zelenaaa, dupem na plyn, pocuvam Lipu : Tiiiško a kradmo... Sakra, asi ma pravdu!

Vlado Pavlík

Vlado Pavlík

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sledujem, vnimam, snazim sa pochopit kto sme a co je nasim poslanim. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu